Тема і завдання семінару

Тема семінару:

Позакласна робота вчителя хімії та біології як один із напрямків формування екологічної свідомості школярів в умовах реалізації змістовних ліній Концепції Нової української школи.


Актуальність теми семінару:

Проблема формування екологічної свідомості досить гостро виникла у ХХ столітті, відколи людство стало усвідомлювати згубні наслідки своєї діяльності, які призвели до екологічної кризи в цілому світі. Прояви цієї кризи ми спостерігаємо в різноманітних сферах життєдіяльності: забруднення навколишнього середовища, зникнення цілого ряду тварин та рослин, нераціональне використання природних ресурсів і т.д. Тому закономірним є те, що в наш час активізувалися дослідження, пов’язані з необхідністю розуміння взаємодії людини зі світом природи. Це призвело до наукового обґрунтування проблеми формування екологічної свідомості особистості. Не зважаючи на те, що дана проблема не є новою в психологічній літературі, до цих пір залишаються взаємовиключними думки науковців як щодо питань визначення сутності та структури екологічної свідомості особистості, так і власне стосовно категорії свідомості, яка є, безумовно, первинною, і яку слід розглянути в першу чергу. Суперечливим також є питання формування екологічної свідомості особистості, зокрема, в процесі шкільного навчання. 
Отже, зважаючи на актуальність даної проблеми, метою та завданнями нашого семінару є: 

Мета та завдання семінару:

  • поглибити науково-теоретичні знання вчителів біології та хімії в напрямку формування екологічної свідомості школярів під час позакласної роботи;
  • розкрити сутність екологічної свідомості особистості;
  • розкрити роль вчителя у формуванні екологічної свідомості учнів;
  • ознайомити учасноків семінару з основними формами та методами позакласної роботи в напрямку формування екологічної свідомості в Могутненському НВК;
  • стимулювати пошук нових форм та методів позакласної роботи вчителів біології та хімії для формування екологічної свідомості у дітей;
  • створення умов для обміну досвідом.

Комментариев нет:

Отправить комментарий