Тема семінару:
Позакласна робота вчителя хімії та біології як один із напрямків формування екологічної свідомості школярів в умовах реалізації змістовних ліній Концепції Нової української школи.
Актуальність теми семінару:
Проблема формування екологічної свідомості досить гостро
виникла у ХХ столітті, відколи людство стало усвідомлювати згубні наслідки своєї діяльності, які призвели до екологічної кризи в цілому світі. Прояви цієї кризи ми спостерігаємо в
різноманітних сферах життєдіяльності: забруднення навколишнього середовища, зникнення цілого ряду тварин та рослин, нераціональне використання природних ресурсів і т.д.
Тому закономірним є те, що в наш час активізувалися дослідження, пов’язані з
необхідністю розуміння взаємодії людини зі світом природи. Це
призвело до наукового обґрунтування проблеми формування екологічної свідомості особистості.
Не зважаючи на те, що дана проблема не є новою в психологічній літературі, до цих пір залишаються взаємовиключними
думки науковців як щодо питань визначення сутності та структури екологічної свідомості особистості, так і власне стосовно
категорії свідомості, яка є, безумовно, первинною, і яку слід розглянути в першу чергу.
Суперечливим також є питання формування екологічної
свідомості особистості, зокрема, в процесі шкільного навчання.
Отже, зважаючи на
актуальність даної проблеми, метою та завданнями нашого семінару є:
Мета та завдання семінару:
- поглибити науково-теоретичні знання вчителів біології та хімії в напрямку формування екологічної свідомості школярів під час позакласної роботи;
- розкрити сутність екологічної свідомості особистості;
- розкрити роль вчителя у формуванні екологічної свідомості учнів;
- ознайомити учасноків семінару з основними формами та методами позакласної роботи в напрямку формування екологічної свідомості в Могутненському НВК;
- стимулювати пошук нових форм та методів позакласної роботи вчителів біології та хімії для формування екологічної свідомості у дітей;
- створення умов для обміну досвідом.
Комментариев нет:
Отправить комментарий